Już za kilka dni startuje w Survival Race, czyli w miejskim biegu z przeszkodami. Wybrałam dla siebie dystans 12 km i już nie mogę się docze...

Co zjeść przed biegiem?

/
0 Comments
Już za kilka dni startuje w Survival Race, czyli w miejskim biegu z przeszkodami. Wybrałam dla siebie dystans 12 km i już nie mogę się doczekać! Dziś chciałabym wam powiedzieć, co zazwyczaj jem przed startem w takich zawodach.



Kiedy zjeść posiłek przed biegiem?

Czas posiłku jest bardzo ważny. Nie tylko przed biegiem, ale i przed każdym treningiem. Ja jem zazwyczaj posiłek 2-3 godziny przed aktywnością fizyczną. Uczucie pełnego żołądka sprawia, że nie jestem w stanie trenować, a co dopiero dać z siebie wszystko na zawodach. Moja fala startuje o 9, dlatego śniadanie zjem pewnie około godziny 7.


Co zjeść przed zawodami biegowymi?

Najważniejsze jest, żeby twój posiłek był sprawdzony i lekkostrawny. Nie eksperymentowałabym w kuchni przed tak ważnym wydarzeniem. Odpuściłabym sobie też produkty, które potencjalnie mogłyby wywołać problemy z trawieniem lub bóle brzucha. U mnie są to produkty mleczne oraz jajka, które czasami wywołują u mnie ból brzucha. Pomimo tego, że najczęściej jem śniadania białkowo tłuszczowe, to przed biegiem zdecydowanie wolę lekką wersję węglowodanową.

Ja zazwyczaj jem czekoladowy budyń z kaszy jaglanej. Gotuję go na mleku roślinnym, a do posłodzenia używam daktyli. Kasza jaglana jest lekkostrawna, a jednocześnie sycąca. Poza tym ten czekoladowy budyń to jedno z moich ulubionych dań, więc pozytywnie nastraja mnie przed startem.

Przepis na mój ulubiony budyń znajdziecie TUTAJ.

Na posiłek przed startem sprawdzi się też dobrze owsianka z owocami, koktajl z bananem albo kanapki z jasnego pieczywa z dżemem lub miodem.

Mój start w Survival Race Poznań już w sobotę, więc trzymajcie kciuki! Oby pogoda się poprawiła!

Więcej na temat biegu, w którym biorę udział dowiesz się TUTAJ.


You may also like

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.