Dziś kolejny wpis z serii mój dzienny jadłospis. Mój jadłospis niezmiennie bardzo prosty i nie skomplikowany :) Nie mam zbyt dużo czasu na g...

Mój dzienny jadłospis #2

/
1 Comments
Dziś kolejny wpis z serii mój dzienny jadłospis. Mój jadłospis niezmiennie bardzo prosty i nie skomplikowany :) Nie mam zbyt dużo czasu na gotowanie, więc maksymalnie upraszczam posiłki i maksymalizuję ich wartość odżywczą.


Tak jak wspominałam staram się trzymać dietę z niskim udziałem węglowodanów. Nie jem glutenu oraz nabiału. Można by powiedzieć, że jest to dieta Paleo, ale nie chcę dorabiać do tego większej ideologii. Taka dieta jest dla mnie optymalna z uwagi na stałą utratę wagi, dobre samopoczucie, wygodę i smakowitość. Moje jadłospisy publikuję po to, żebyście mogli zaczerpnąć inspirację na zdrowe i szybkie posiłki. Nie po to, żebyście kopiowali mój sposób żywienia. Każdy jest inny i każdy powinien mieć dietę dostosowaną do swoich potrzeb :) Tylko wtedy dieta jest skuteczna!

Jeśli chcesz indywidualnie dopasowaną dietę do twoich potrzeb napisz na owsiana.kontakt@gmail.com

Śniadanie
Omlet z 2 jajek ze szpinakiem i czosnkiem podsmażonym na maśle
II Śniadanie
Zupa brokułowa z marchewką z rosołu i słonecznikiem (zupę zrobiłam w 5 minut używając jako bazę rosołu, który mój brat ugotował w niedzielę. Ja jestem zbyt leniwa na gotowanie rosołu)
Obiad
Nie może zabraknąć sałatki, która nigdy mi się nie znudzi. Tym razem z wędzoną makrelą.
Kolacja
Ciasto marchewkowe (było tak dobre, że na kolacje zjadłam dwa kawałki)
Przepis na ciasto marchewkowe TUTAJ.

Dajcie znać, jeśli podobają wam się takie wpisy i wbijajcie na mojego instagrama, gdzie wrzucam posiłki na bieżąco! INSTAGRAM: @owsianapl


You may also like

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.