Postanowiłam, że zacznę się dzielić z wami moimi dziennymi jadłospisami. Sama lubię szukać inspiracji u innych, kiedy brakuje mi pomysłu na ...

Mój dzienny jadłospis #1

/
6 Comments
Postanowiłam, że zacznę się dzielić z wami moimi dziennymi jadłospisami. Sama lubię szukać inspiracji u innych, kiedy brakuje mi pomysłu na obiad czy drugie śniadanie. Pokażę wam, że dieta redukcyjna nie musi być męką.


W tej serii wpisów nie będę się rozpisywała. Na wstępie tylko powiem, że nie powinniście sugerować się moim sposobem odżywiania. Każdy powinien mieć dietę dostosowaną do siebie i swoich potrzeb.

Ja od miesiąca jestem na diecie niskowęglowodanowej. Nie dlatego, że jest taka moda. Ten system jest dla mnie wygodny, bo jem cztery posiłki i nigdy nie chodzę głodna. Ponadto duży udział tłuszczów w diecie sprawia, że nie mam ochoty na słodycze. Wyłączyłam z diety produkty mleczne oraz gluten, bo po powrocie z USA nie mogę doprowadzić swojej skóry do normalności. Nie liczę kcal, jem jak zwykle orientacyjnie. Nigdzie mi się nie spieszy. Chcę schudnąć skutecznie, a nie szybko. 

Poza tym, lubię swoją dietę! Nie brakuje mi ani chleba, ani makaronu, ani nawet czekolady. Czego więcej chcieć od diety? :)

Śniadanie

Jajecznica na maśle, roszponka, papryka, cebula
II Śniadanie
Moja ulubiona sałatka (mix sałat, cebula, papryka, suszone pomidory, pestki słonecznika i sos balsamiczny) plus kabanosy bez konserwantów
Obiad

Pieczona pierś z kurczaka z warzywami plus pieczona dynia


Kolacja

Czekoladowy omlet z mąki kokosowej i ryżowej z kiwi
Daj znać w komentarzu, czy interesują Cię takie wpisy :)

Więcej inspiracji na moim instagramie owsianapl

Jeśli chcesz indywidualnie dopasowaną dietę do twoich potrzeb napisz na owsiana.kontakt@gmail.com


You may also like

6 komentarzy:

  1. Mnie interesują takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, wrzucaj więcej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaasne, że interesują !
    Jeśli nawet jedna z nas ma z tego skorzystać to WARTO <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpis interesujący ale przydałoby się więcej przepisów takie proste,szybkie i tanie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko super ale ja jestem kompletna noga w kuchni dlatego przydałyby się od razu przepisy,bez tego nic nie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm dziękuję za pyszną inspirację! Osobiście do wszystkiego dorzucam pół joguurtu naturalnego ale Twoje są pełnowartosciowe bez mleka, i wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.