Dostaję bardzo dużo pytań dotyczących Diety Paleo. Jak zacząć? Co i kiedy jeść? Co wolno, a czego nie? Jak ułożyć jadłospis? I czy na Paleo...

Dieta Paleo dla początkujących

/
4 Comments
Dostaję bardzo dużo pytań dotyczących Diety Paleo. Jak zacząć? Co i kiedy jeść? Co wolno, a czego nie? Jak ułożyć jadłospis? I czy na Paleo schudnę 10 kilogramów? Żeby pomóc wam na początku drogi na Diecie Paleo przygotowałam dla was małe kompendium wiedzy.


Na początek chcę wam przekazać, że dieta Paleo to nie jest nowy, super sposób na odchudzanie. Jest to alternatywny sposób odżywiania, który odpowiednio prowadzony może mieć pozytywny wpływ na zdrowie oraz utratę zbędnych kilogramów.

Na blogu ukazało się dużo wpisów dotyczących tej diety, dlatego nie będę powtarzać tych treści. W tym wpisie podam wam linki do materiałów, które dotychczas stworzyłam.









Dwa bardzo proste jadłospisy zgodne z Dietą Paleo:



Nie wiesz co masz teraz gotować? 
Spróbuj moich przepisów!


Jeśli poszukujesz rzetelnej wiedzy serdecznie polecam Ci książkę Robba Wolfa „Paleo Dieta”. To ona sprawiła, że spróbowałam tego systemu żywieniowego. (Recenzja książki TUTAJ)


W sieci znajduje się też dużo darmowej wiedzy i świetnych kulinarnych inspiracji. Jeśli chodzi o polskie blogi polecam wam Barbell Kitchen, Cook it lean, Paleo Smak i Tłuste Życie. Sama często korzystam z ich przepisów.

Jeśli lubicie mieć w swojej biblioteczce papierową wersję książki kulinarnej, bardzo fajną książkę wydali niedawno Alicja i Dawid Białowąs z bloga Barbell Kitchen. Sama mam ją na swoje półce, a moją recenzję znajdziecie TUTAJ.

Jeśli macie jakieś pytania albo wątpliwości, możecie je zadawać  w komentarzach. 


You may also like

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pytanie, bo nie wiem jakie mają być porcję, ile mięsa itd..jak obliczyć zapotrzebowanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesz tyle żeby sie najeść. Z mięsem nie przesadzać i nie musisz go jeść codziennie, ale ogólnie jest ok. Tak samo jak podroby czy ryby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, taka mała uwaga od osoby która jest chora na celiakię - owies nie zawiera glutenu (sam w sobie). Gluten pojawia się w momencie kiedy w fabryce przetwarza się również zboża które go zawierają.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.