Nie jestem zwolenniczką odżywek białkowych. Kilka razy próbowałam, ale żadna mi nie smakowała. Ten chemiczny posmak sprawia, że nie przechod...

Najlepszy shake po treningu

/
3 Comments
Nie jestem zwolenniczką odżywek białkowych. Kilka razy próbowałam, ale żadna mi nie smakowała. Ten chemiczny posmak sprawia, że nie przechodzą mi przez gardło. Jeśli też nie lubisz gotowych odżywek, mam dla Ciebie idealne rozwiązanie.



Odżywki białkowe nie są niezbędne w diecie sportowca. Ja trenuję ciężko, ale ich nie stosuje. Odżywki są tylko zamiennikiem jedzenia. Gotowe odżywki są dla ludzi, którzy nie mają czasu albo ochoty przygotowywać sobie prawdziwego jedzenia. Ja dbam o to, co ląduje na moim talerzu. Jestem zdania, że wszystkich niezbędnych składników możemy dostarczyć sobie z jedzeniem.

Mam dla was idealny shake potreningowy. Zawiera w sobie węglowodany proste, które odbudowują zapasy glikogenu oraz pełnowartościowe białko, niezbędne do budowania tkanki mięśniowej. Tłuszcz z oleju kokosowego sprawi, że będziecie syci na dłużej. Jeśli nie chcecie pić gotowych odżywek białkowych, spróbujcie tego koktajlu.


Potreningowy Shake

2-6 surowych żółtek
2 banany
1/2 puszki mleka kokosowego
lub
łyżka oleju kokosowego + 1/2 szkl wody

Jajka trzeba koniecznie sparzyć. Oddzielić białka od żółtek. Wszystko razem zblendować. Można dosłodzić stewią, ale dla mnie koktajl jest wystarczająco słodki. Białka chowam do lodówki i wykorzystuje je później do omletów i placków.

Dajcie znać jak wam smakowało ;)


You may also like

3 komentarze:

  1. To ile tych żółtek ma być?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od zapotrzebowania na białko i energię :)
      Ja zazwyczaj dwa wrzucam do szejka. A moi koledzy nawet 5 :)

      Usuń
  2. właśnie szukałam czegoś fajnego i prostego po treningu żeby zaoszczędzić na odzywce białkowej i pić raz koktajl a raz odżywkę :)miało być tanio prosto i dobrze , w końcu znalazłam coś sensownego!. dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.