Od kiedy jestem na diecie paleo moje śniadania totalnie się zmieniły. Zamiast owsianki pełnej węglowodanów dostarczam sobie dużą dawkę białk...

Paleo Śniadanie - Omlet z jarmużem

/
1 Comments
Od kiedy jestem na diecie paleo moje śniadania totalnie się zmieniły. Zamiast owsianki pełnej węglowodanów dostarczam sobie dużą dawkę białka i tłuszczu. Jajecznica z boczkiem jest pyszna, ale nie można jej jeść w nieskończoność. Dlatego stworzyłam świetny omlet z jarmużem.



Na diecie paleo nie można spożywać zbóż oraz nabiału. Dotychczas na śniadanie lądowała u mnie owsianka, kasza jaglana albo jogurt z domowym musli. Czyli wszystko, czego nie mogę teraz jeść. Przyzwyczajam się powoli do jedzenia śniadań białkowo-tłuszczowych. Staram się jeść jak najwięcej różnych warzyw, żeby dostarczyć sobie wszystkich potrzebnych składników mineralnych. Jarmuż to niedoceniany superfood, który powinien zagościć w waszej kuchni. Ja używam go zazwyczaj do zielonych koktajli. Tym razem wylądował w omlecie ;)

Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat diety paleo, zajrzyjcie TUTAJ.

OMLET Z JARMUŻEM

Składniki:

4 jajka
garść jarmużu
pół czerwonej cebuli
pomidory (opcjonalnie)
pieprz
sól

Sposób przygotowania:

Na patelni rozgrzać łyżkę oleju. Usmażyć drobno pokrojoną cebulę. Jarmuż podzielić na małe fragmenty i wrzucić na patelnię. Smażyć aż zrobi się miękki. Na koniec wylać cztery roztrzepane jajka. Posypać solą i świeżo zmielonym pieprzem. Ja podałam z pomidorem, żeby dostarczyć więcej witamin i składników mineralnych.


You may also like

1 komentarz:

  1. Zrobiłam, smakuje jak jajka ze świeżo skoszona trawą.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.